Onze vereniging, SV De Zwaluwen, bestaat sinds 11-08-1956. Wij gaan dus al heel wat jaren terug. In al die tijd heeft SV De Zwaluwen zich ontwikkeld tot een vereniging, met de mogelijkheid voor een diverse doelgroep, zowel jong als oud, om te bewegen. Op deze website onder ‘lesaanbod’ vindt u deze mogelijkheden. Momenteel zijn wij gevestigd in de gymzaal van basisschool de Lage Weide, Julianastraat 1 in Made.

Bij SV De Zwaluwen geloven we in de kracht van beweging en sport als een middel om gezondheid, welzijn en sociale verbinding te bevorderen. Onze leden variëren van kleuters die hun eerste stappen zetten in de wereld van sport tot senioren die fit willen blijven en sociale contacten willen onderhouden.

Ben je geïnteresseerd om deel uit te maken van onze vereniging? Wil je ontdekken welke activiteiten het beste bij jou passen? Kijk voor de mogelijkheden op onze website of stuur dan een mail naar info@svdezwaluwen.nl en wij nemen zo snel mogelijk contact met je op. Samen zorgen we ervoor dat je een fijne tijd hebt bij SV De Zwaluwen. Doe mee en ervaar de gezelligheid, de sportiviteit en de verbondenheid van onze vereniging!

We kijken ernaar uit om je te verwelkomen bij SV De Zwaluwen!