Hi! Mijn naam is Sabine Kuijpers, 24 jaar. Over een aantal maanden woonachtig in het gezellige Raamsdonksveer samen met mijn vriend. Ik ben HBO afgestudeerd Social Worker en momenteel werkzaam als jeugdzorgwerker op een leefgroep in Rotterdam. Al ruim 15 jaar ben ik actief bij SV de Zwaluwen. Lange tijd als turnster en trainster van de wedstrijdgroep. Tegenwoordig als jurylid en bestuurslid activiteiten. Ik zal de rol van vertrouwenspersoon op mij nemen. Als vertrouwenspersoon wil ik bereikbaar zijn voor iedereen binnen de vereniging (bij bijv. een incident of grensoverschrijdend gedrag). Ik luister, denk mee waar mogelijk en ken het sportnetwerk. Naast mijn activiteiten voor de turnsport breng ik mijn vrije tijd graag door met familie, vrienden en vriendinnen. Ook kun je me regelmatig vinden op de tennisbaan. Ik ben te bereiken via het volgende mailadres: activiteiten@svdezwaluwen.nl.